Odcinek 11
To w tym odcinku odbędzie bieg na orientację wspomniany przez Peggy kilka odcinków wcześniej.
Będziemy mieli szansę uczestniczyć w biegu na orientację z chłopakiem którego wybraliśmy w 10 odcinku lub za 100 PA zmienić swojego partnera w biegu. Będzie podobny do odcinka 9, czyli będzie kilka historii do wyboru.
- Spotkaj się z Arminem i dowiedz się czy bierze udział w biegu na orientację.
Przed wykonaniem tego zadania musisz spotkać się z Melanią.
Armin będzie w ogrodzie.
Armin będzie w ogrodzie.
- Poproś nowego nauczyciela o strój sportowy
Nauczyciel znajduje się w sali B.
Będzie na klatce schodowej.
- Wróć na dziedziniec z Kastielem/Lysandrem/Natanielem
Po tym zadaniu wsiadacie do autobusu. Odbywacie rozmowę, po niej odblokuje się następne zadanie.
- Odwiedź różne miejsca biegu na orientację.
- Sprawdź czy uczniowie z innych szkół przyjechali już, aby zacząć bieg.
- Idź na start biegu, posłuchaj instrukcji i zacznij bieg.
Dowiadujecie się, że Kastiel/Lysander/Nataniel/Dake zgubił mapę. Musicie spotkać się z Panem Farazowskim w punkcie kontrolnym, do którego zaprowadzi was jedna z dwóch dróg:
- w prawo--> w lewo--> prosto.
- w lewo--> prosto--> w lewo.
- Porozmawiaj z Amber o zaginionej pieczątce.
- Znajdź pieczątkę ukrytą w lesie
- Iris ją znalazła wcześniej i nam ją da
- pieczątka będzie znajdowała się pod drzewem
- Wróć spotkać się z panem Frazowskim.
Wracamy na początek drugiego etapu
- Znajdź wszystkie przedmioty z listy i wróć spotkać się z panem Farazowskim
- Znajdź coś stworzonego przez człowieka
czyli scyzoryk - wbity w pień drzewa - Znajdź coś, co świeci
czyli fałszywa bryłka złota - nad brzegiem rzeki - Znajdź liść o rozmiarze dłoni
liść znajduje się na ogromnym drzewie - Znajdź mieszkańca lasu
królik - ukryty w ciemnej norze - Znajdź odcisk
aby wykonać to zadanie, znów wracamy do wielkiego drzewa - Znajdź robaka
znajduje się na skrzyżowaniu, na kamieniu.
- Znajdź coś stworzonego przez człowieka
Po znalezieniu wszystkich tych przedmiotów wracamy na początek etapu II, aby przejść do ostatniego.
- Znajdź 5 liter i wróć spotkać się z kolegą z twojego klubu
Gdy znajdziecie litery, dowiecie się, że macie ułożyć z nich hasło. Brzmi ono: PARIS.
- Spróbuj wyjść z lasu, aby zakończyć odcinek
Kiedy trafisz w odpowiednie miejsce pojawi ci się dialog, który decyduje o twojej ilustracji.
Kastiel: Załóż ją. Lepiej żebyś się nie przeziębiła. Usiądź i oprzyj się o drzewo.
A. Ech... Okej... (Mówi do mnie jak do swojego psa, a ja głupia i tak go słucham...) (ILUSTRACJA)
B. Co?! Nie mam zamiaru słuchać twoich rozkazów. (Oddajesz mu jego kurtkę.)
Lysander:
♥<Chodzi o łanię w lesie>:
A. (Nie dotykaj).
B. (Spróbuj jej dotknąć). (ILUSTRACJA)
♥<Chodzi o łanię w lesie>:
A. (Nie dotykaj).
B. (Spróbuj jej dotknąć). (ILUSTRACJA)
Nataniel: Powinniśmy się raczej wrócić. Jeszcze zrobisz sobie krzywdę...
A. Masz rację...
B. Nie, chcę się wspiąć i zobaczyć co jest dookoła! (ILUSTRACJA)
A. Masz rację...
B. Nie, chcę się wspiąć i zobaczyć co jest dookoła! (ILUSTRACJA)
Dake: Zaczyna się robić zimno... Nie chcesz się do mnie przybliżyć? Nie chcę, żebyś się rozchorowała.
A. Nie spoko nie jest mi zimno.
B. Okej, to prawda że robi się zimno. (ILUSTRACJA)
A. Nie spoko nie jest mi zimno.
B. Okej, to prawda że robi się zimno. (ILUSTRACJA)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz